De vigtigste forskelle er:
- Datagrænser: Core-planen har maksimalt 500.000 handlinger om måneden. Enterprise-planen giver dig mulighed for at vælge din anslåede månedlige trafikmængde, op til 4 milliarder handlinger pr. måned.
- Begrænsninger for hjemmesider og apps: Du kan bruge Piwik PRO på op til 10 hjemmesider og apps med Core og på et ubegrænset antal hjemmesider og apps med Enterprise-abonnementet.
- Dataopbevaring: Core-abonnementet giver dig 14-måneders dataopbevaring. Med Enterprise-abonnementet er der 25 måneder eller mere (efter ønske).
- Support og kundeservice: Core-abonnementet er inklusive en automatiseret onboarding, fællesskabsforum og hjælpecenter med materialer. I Enterprise-abonnementet får du en dedikeret account manager og supportteam. De hjælper dig med at opsætte rapporter og dashboards, giver dig personlig onboarding, uddannelse, løbende support og ekstra professionelle tjenester til brugertilpassede tilføjelser.
- Antal moduler: Core-abonnementet indeholder tre ud af fire Piwik PRO Analytics Suite-moduler: Analytics, Tag Manager og Consent Manager. Customer Data Platform er kun tilgængelig for kunder med Enterprise-abonnementet.
- Hosting-muligheder: Core-tilbuddet er begrænset til EU-skyhosting. Med Enterprise-planen kan du vælge mellem sky (EU, USA eller Sydøstasien) og privat sky (60+ Azure-regioner og europæisk ejede Orange Sky i Frankrig og Elastx-servere i Sverige). Du kan også drage fordel af implementeringen af din egen nøgle (BYOK), som er tilgængelig i den private sky.
- Tilgængelighed af virksomhedsfunktioner og -integrationer: Core-planen inkluderer ikke single sign-on (SSO), serviceleveranceaftale (SLA) eller hvid mærkning. Alle disse er tilgængelige i Enterprise-planen.
Du kan få flere oplysninger om abonnementerne på en sammenligningsside.